Stichting energetische therapie werkt nauw samen met brancheorganisatie Verbond Van Energetisch Therapeuten (VVET) en met Verbond Van Beroepsbeoefenaren Energetische Therapie (VVBET). VVET en VVBET hebben een leidraad (protocol) opgesteld voor energetisch therapeuten, zodat de therapeuten op een verantwoorde en veilige manier hun werkzaamheden binnen 1,5 meter van de cliënt kunnen hervatten.

De leidraad is gescreend door therapeuten, cliëntenparticipanten en het kernteam van VNO-NCW en MKB-Nederland op de overheidscriteria en werkbaarheid. Daarna is de leidraad door de interdepartementale werkgroep van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat nogmaals gescreend. De leidraad is op basis van de screenings aangepast en hierna akkoord bevonden door het Ministerie. Zij hebben de leidraad inmiddels gepubliceerd op de website mijnprotocol.nl

.In samenwerking met therapeuten, cliëntenparticipanten, MKB-Nederland en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat wordt de leidraad up-to-date gehouden, zodat deze blijft voldoen aan de laatste richtlijnen van de Rijksoverheid in combinatie met de uitvoerbaarheid in de praktijk.

Interesse in de goedgekeurde leidraad (protocol) Energetisch Therapeuten? Vul je gegevens hieronder in en je ontvangt deze gratis.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.